ELITE BW Enstrom 480: popis leteckého simulátoru
Enstrom 480 je jedním z inovativních simulátorů pro výcvik pilotů vrtulníku prováděný na vrtulníku Enstrom 480. V praxi se jedná o statický typ simulátoru osazený duálním řízením s podporou DCL (elektromechanické odezvy ovladačů), plným výbavením avioniky pro létání IFR a také integrovaným kokpitem. Trenažer je dodáván s naprosto revolučním pojetím externí vizualizace scenérie s využitím projekčního plátna typu „DOME Visual Systém“ umožňující vizualizaci externí scenérie v rozsahu 180 až 300 stupňů přední polosféry. Tento typ vizualizace je vhodný zejména pro taktické operace pilotáže vrtulníku za VMC podmínek včetně nácviku autorotace, bezpečnostních i nouzových situací a je standardní součástí dodávky simulátoru. Celý komplet splňuje certifikaci CASA FSD2 CAT B a FAA AATD.
Sdružené ovladače páky cykliku, kolektivu i pedálůu jsou skutečnou replikou duálního řízení Enstrom 480. Letový model byl naprogramován do nejmenších detailů a přechod do reálného kokpitu skutečného vrtulníku Enstrom 480 tak žákům/pilotům nečiní žádné potíže. Středová konzola na zemi je osazena typickou avioniku daného typu včetně všech navigačních přístrojů a GPS (GNS 430, popř. GTN 650). Kabina z laminátu je odvozenou replikou skutečného vrtulníku Enstrom 480 včetně vstupů. Pro provoz simulátoru doporučujeme půdorys místnosti o následujících rozměrech: 3.5 metrů x 3.5 metrů. Tak jako v případě každého našeho simulátoru, tak i na tento poskytujeme záruku (v tomto konkrétním případě 12 měsíců) a dokážeme se postarat o servis a údržbu v režimu 24/7/365.
Jaké jsou hlavní přednosti a vybavení tohoto typu simulátoru?
- Výrazné! snížení nákladů na provoz reálného typu vrtulníku
- Individuálně zhotovený simulátor dodávaný jako komplexní řešení na klíč
- Přispění vyšší bezpečnosti výcviků pilotů vrtulníků
- Bezpečné řešení pro teoretické i praktické ukázky v duálu před vstupem do reálného vrtulníku
- Možnost komerčního využití a zvýšení prestiže firmy
- Stoprocentní úspěšnost výcviku, lepší výchozí podmínky pro studenty
- Možnost zajištění lokálního technického dohledu, servisu a údržby včetně aktualizací
- Vysoká kvalita produktu, celková odolnost, mnohostrannost využití
- Možnost využít k výcviku VFR, IFR i taktickým operacím v malých výškách nad detailním terénem
- Více než 22.000 letišť z celého světa
- Duální řízení
- DCL integrace autentické silové odezvy na řídích prvcích
- Autentický kokpit z laminátu
- Stoprocentní výbava avioniky a systémů
- Možnost simulací závad a poškození
- Detailní rozhraní pro volbu statických, dynamických podmínek počasí – včetně importu relací METAR
- Precizní letový model
- Špičkové ovladače
- Komplexní výbava pro létání za VFR, IFR
- Integrace zástavbových GPS systémů
- Precizní zpodobnění okolní scenérie a špičková technologie externí vizualizace
- Instruktorské stanoviště
- Možnost využití podpory EFB prostředků
- Za příplatek je možné dodat verzi s integrací avioniky GARMIN 1000 (vyžádejte si více inoformací, nelze kombinovat analogové přístroje a G1000, neboť dodáváme reálnou avioniku G1000 pro daný typ vrtulníku (Enstrom 480)
Pro koho je simulátor určen?
- Letecké asociace, univerzity, letecké školy poskytující výcvik na vrtulníku
- Letecké organizace ATO
Certifikace a možnost zápisu reálných letových hodin do zápisníku letů (v originálním znění legislativy)
FAA AATD (USA)
- Up to 15% towards Private Pilots Certificate, flight training time equating to 2.5hrs under part 61.
- Maximum credit up to 40% of the required course hours for aninstrument rating, equating to 20hours under part 61
- Combined Private Pilot Certificate and Instrument rating 20 hours under part 61.
- Up to 20% toward Commercial Pilot Certificate flight training time, equating to 50 hours under part61.
- Instrument rating25 hours Airline Transport Pilot.
- Up to 25% toward Airline Transport Pilot Certificate flight training time, equating to 25 hours underpart 61.
- Up to 5% toward Flight Instructor Certificate flight training time, equating to 1.25 hours under part61.
- Up to 5% toward an Instrument Flight Instructor Certificate flight training time, equating to .75 hoursunder part 61.
- Up to 5% toward flight training of an approved course.
- Recent Flight Experience to maintain currency.
- Partial instrument and proficiency check and test.
CASA FSD2 cat B (Australia)
- Instrument Rating credits
- 20 hours of the 40-instrument time required for an instrument rating.
- DME and GPS arrival
- 15 hours cross country time.
- Recency
- 2 hours (of the three) instrument time requirements every 90days.
- NDB, VOR, ILS, GPS/NPA, DME, or GPS arrival.
- One-hour instrument time in 90 days for single pilot recent experience requirements.
- Renewal
- NDB, VOR, ILS, LLZ, GPS/NPA Airline Pilots Certificate 100 hours out of 1500 aeronautical experience.
- Airline,Commercial and Private Pilots, flight crew reviews.
Kontaktujte nás za účelem více podrobností, případně za účelem objednávky:
ELITE enstrom480_popis_simulátoru
ELITE Simulation Solutions AG – pobočka Praha
Klikatá 22/41
Praha 5 – Jinonice
158 00
Česká republika
Telefon: +420 776 209 582
E-mail: m.krouza@flyelite.ch