Možná, že se připravujete na licenci soukromého pilota, anebo dost možná, že tuto licenci již máte. Otázkou je, zda je lepší si dnes pronajmout Cessnu 172S s klasickými analogovými přístroji typu "sacred six", anebo využít modernějších technologií v oblasti "skleněných kokpitů". V případě Cessny není lepší volby než si pronajmout C-172S s s avionickým kompletem GARMIN G1000. V uplynulém i v tomto nadcházejícím novém roce 2024 byl náš oblíbený produkt "G1000 Integrated" - SE, ME, jedním z nejžádanějších zejména právě s ohledem na poptávku soukromých pilotů, kteří často preferují právě pronájem letounu, který je osazen avionikou G1000. V tomto ohledu jsme již dodali celou řadu těchto typizovaných simulátorů "na klíč" a v případě zájmu, nás samozřejmě neváhejte kontaktovat přímo na e-mailu: m.krouza@flyelite.ch. ATD tohoto druhu, jsme schopni dodat až na úrovni AATD - tedy včetně sestavy obsahující jak zástavbu "G1000 Integrated", tak také sedačku, základnu pro umístění tříkanálového zobrazení externí scenérie a mnoho dalších prvků nad rámec (např. EFB). Pro příznivce GTN 650/750 dokážeme tento nový model simulátoru přizpůsobit též právě klasickému střihu avionického vybavení s využitím analogových přístrojů včetně autopilota a GPS GARMIN GTN 650/750. Jako výchozí model simulace používáme nejčastěji ELITE XTS, X-Plane 11, X-Plane 12, Prepar3d v5/6.
POZN: V případě, že máte zájem se s avionikou GARMIN 1000 seznámit přímo na reálném simulátoru FNPT II (C-172S - G1000), kontaktujte mě prosím na e-mailu: m.krouza@flyelite.ch , anebo přímo kontaktujte leteckou školu BLUE SKY AVIATION s.r.o., která, jako jediná v ČR, vlastní FSTD ELITE S812 C-172S G1000 FNPT II. Pochopíte, proč je důležité si dnes pronajmout letoun se skleněným kokpitem, namísto letounu s analogovými přístroji. Je to jednoduché: zkušení instruktoři vám umožní zalétat si na simulátoru s reálnou avionikou G1000, neboť simulátor FNPT II je opatřen originální avionikou G1000, která se instaluje do reálných letounů.