ASA Tri-Fold kneeboard
Popis
ASA myslí na piloty i v rovině velmi kvalitních nákoleníků. Nabízíme plně skládací Tri-Fold Kneeboard pro piloty všech kvalifikací. Tento nákoleník má tu výhodu, že je vhodný téměř pro každého pilota bez ohledu na to, zda létáte VFR nebo IFR. Díky tomu, že je možné nákoleník snadno rozložit přímo v letounu, nabízí možnost mít v dosahu mnoho věcí současně - např. navigační počítadlo současně s mapou, navigačním štítkem, přibližovacími mapami a dalšími poznámkami včetně několika tužek. Prostřední díl nákoleníku je z lehkého hliníku, takže přímo na koleně tak máte k dispozici ideální podložku, na kterou můžete současně zanášet řadu informací i během letu (doplňovat navigační štítek, zapisovat raporty relací, popř. aktuální informaci z frekvence ATIS). Nákoleník je vhodný i pro instruktory, kteří jsou nuceni na palubu brát větší množství dokumentace, map, apod. Např. levá rozložená strana nabízí dost místa i např. na zápisník letů - tedy i knižní publikace. Nákoleník je z lehkého a trvanlivého nylonu v provedení černé barvy s logem ASA. Oproti klasickým "udělátkům" představující pouze podložku z klipsnou, zajišťuje Tri-Fold kneeboard lepší organizaci celého kokpitu z hlediska okamžité dostupnosti všech potřebných informací. Kapsy obsahují i dostatek místa na záložní tužky a papíry.
- lehký trvanlivý nylon
- černá barva s logem ASA
- rozměrná využitelná plocha
- tvrdý střed z hliníku (podložka)
- možnost uložení map
- možnost uložení checklistů
- průhledné kapsy
- možnost založení i tlustší publikace
- vhodný pro VFR nebo IFR využití
- možnost snadného psaní navigačního štítku
- lepší organizace v kokpitu oproti klasickým nákoleníkům
ASA Tri-Fold kneeboard považujeme za nejlepší nákoleník, který máme v současné době v nabídce. Pokud chcete uložit více dokumentace, současně číst mapu a psát na koleni, pak rozkládací nákoleník tohoto typu je jedinečnou volbou pro každodenní přelety, na které je třeba mít v kokpitu více dokumentace. U jednodušších typů letů nepotřebujete nějak zvlášť rozkládací nákoleník v případě IFR a delších přeletů se však nejedná o zbytečný komfort. Více kapes a pevný střed z hliníku zajišťuje snadnou možnost vyhledání informace se současným vypisováním navigačního štítku včetně radiokomunikačních raportů a informací z frekvence ATIS. Ideální nejen pro IFR.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.